Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere bakılırsa dokumalmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun şehir analizleri muhtevain sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir takip kimliğini sitenize beslemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, öğreti, hasılat ve rağbet alanları kabil bileğteamülkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların teamülletmeniz muhtevain farklı bileğerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok yarar sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylece müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En güçlü etkinliği, yakışır maliyette masnu zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı mübadele gerçekten inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mekân vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin art plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde bileğteamülti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle birlikte imdi “ne istersem onu alırım” dönemi temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin benek muhteşem rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bilim ve haberleşme teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına tokuşma iş proseslerini bileğteamültirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olası oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çalışmalarının Türkiye’deki mazii 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk mabeyinştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin uyma fail yıllarda internet şehir çalışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çalışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun fail web sitesi sadece üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası bulunmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir tanıtma kartı olduğu yadsısalat. Burada önemli bir süje elan var, o da şu: Web dizayn ve nominalm çalışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çalışmalarda meydana getirilen yatırımın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı altında temellayıp şirketin sahici finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birbir hayli projenin hengâm zarfında üst yönetim tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da başka bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede baki kenarınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine sargılı. Doğrusu sadece jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çalışmaları, nihayetinde matlup neticeları vermemektedir.