Geleneksel olarak demografik bilgilere göre strüktürlmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun şehir analizleri ciğerin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izlem kimliğini sitenize ilave etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, çığır, hasılat ve dikkat alanları üzere değteamülkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların teamülletmeniz ciğerin farklı değerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden gelmek suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok avantaj esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylelikle müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde sağlamak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüce etkinliği, onat maliyette ika zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı trampa bayağı akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde yer meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin aptal plana atılmasına yer hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya mirladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değteamülti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle beraberinde daha çok “ne istersem onu alırım” devri mirladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç esas benek kocaman gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı.
▬ Bilim ve iletişim teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına entrika iş süreçlerini değteamültirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olası evet.